Med pannan i djupa veck

Categories: Okategoriserade | 6 kommentarer

Inläggsnavigering

6 thoughts on “Med pannan i djupa veck

  1. Ser lite fundersam och drömmande ut.

    WOW!

    /Imagine

  2. Det gör gärna mopsar har jag noterat!

  3. Jag vet inte om det är din hun men det är sommed gamla Terry de är så fula att de blir vackra och helmysiga.

    /Margareta G

  4. Nej, det är det inte men jag håller med dig!

  5. Det var längese´n märker jag som jag var inne och kikade i ditt album. Vilka bilder och så söt mops. Jag hade en gång en fransk bulldog som var så otrooligt ful (överkörd som unghund och det blev bara kvar ett öga och så var hon delvis skinnflådd) men såå älskad förstås och hon kunde se så där frånvarande och drömmande ut. Kram!

  6. Faktum är att jag tycker att både mopsar och franska bulldogar är väldigt charmiga!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

