Ett hem, en gång…

Categories: Okategoriserade | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Ett hem, en gång…

  1. Jag fascineras över ödegårdar, lador. Det är mycket jag gillar att fota men ödegårdar vill berätta så mycket och det skulle jag vilja göra i min fantasi. Mittenfotot är ett sådant där ”Margaretafoto” som jag vill fota. Beijers eller Beckers ad för några år sedan en TV reklam före och efter. Huset före var fotat där vi har stugan, i samma by. problemet var att husägarna var inte förtjusta (de bor där året runt) jag tänkte fota det för något år sedan men när sambon stannade bilen ochjaggick ut hade de satt upp en skylt där det stod -Var vänlig att respektera fota inte huset. Det var bara att gå in i bilen igen och respektera.

    /Margareta G

  2. Här var det också svartvitt ser jag!
    Tänka sig att det var någons hem.
    Översta bilden – igenbommade fönster och öppen dörr…

    /Imagine

  3. Här var det tämligen tomt så jag behövde inte smyga för mycket. Men ändå kändes det som om jag trängde mig på. Hörde inte hemma där…

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

