Jag har fått en utmärkelse…

 

kreativ_blogger_award111

…av Cissi vilket gjorde mig väldigt glad! Jag tycker mycket om att fotografera och extra roligt blir det när man får respons på sina bilder. Det är liksom halva nöjet om inte mer!

Reglerna för utmärkelsen är följande:
Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
Länka till personen som utmärkelsen kom från.
Nominera minst fem andra bloggar.
Länka till dessa bloggar i din blogg.
Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag tycker det är väldigt svårt att välja ut fem bloggar så därför väljer jag att ge utmärkelsen kollektivt. Jag ger den till alla positiva och glada fotografer och bloggläsare som tittar in till mig. Ni är värda den och jag uppskattar både era besök och era kommentarer!

Categories: Okategoriserade | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Jag har fått en utmärkelse…

  1. Instämmer helt att du är en kreativ bloggare och tar mig friheten att instämma i den utmärkelsen. Du är en flitig besökare och kommentator hos mig vilket uppskattas mycket ska du veta.
    Själv är jag inte så flitig med kommentarerna överhuvudtaget men det får jag hantera efter bästa förmåga.

    Gillar också din personliga style på dina bilder och till Znogge kan man alltid titta in för att inhämta inspiration och idéer.

    Så det så.

    Ha det bra!
    / Imagine

  2. Tack för ditt snälla omdöme! Själv tycker jag om att titta in till dig och njuta av dina fatastika bilder!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

