Fototriss – Prickigt!

Hur lätt som helst, var min första tanke. Sedan tänkte jag, det här var inte så speciellt lätt och slutligen insåg jag att det tvärtom var ganska svårt! Bland mina arkivbilder fanns inte mycket prickigt att hänga i julgranen. Här kommer i alla fall min triss som består av lite blandad kompott! En interiör från en flygplats, en leksvamp för barn och avslutningsvis en detalj från en byrå.

flygplats

 

svamp

 

hal

Categories: Okategoriserade | 25 kommentarer

Inläggsnavigering

25 thoughts on “Fototriss – Prickigt!

  1. Ja man fick tänka till lite. Trodde först inte att jag hade något prickigt alls hemma. Men jag fick ihop en hel del. Och här var det ju massor med prickar. /Nilla

  2. Jag gillar ditt första foto – är det möjligtvis du och kameran som skymtar där? Sista bilden trodde jag först var en ost!

  3. Ja, det är det! Den sista bilden får mig också att tänka på en ost 🙂

  4. Fina prickar här, jag gillar svamparna bäst 🙂

    sv: Tack så jätte mycket!

  5. De där svamparna på mittbilden ser underbart härliga ut! De blir min favorit här hos dig idag!
    Ha en skön söndagskväll!

  6. Jag tyckte också att det var svårt med prickigt. Dina svampar gillar jag mest.

  7. Nej, det var inte lätt denna gång!

  8. Riktigt fina prickar du bjuder på. Svamparna var coola 🙂

  9. Jättefina bilder! Den första bilden var jättefin. Men svamparna får ändå bli min favorit hos dig. 🙂 Ha en bra vecka!

  10. Det blev en bra prickig triss! Jag gillar svamparna bäst. de är så härliga.
    Ha en bra söndagkväll

  11. Tack för era synpunkter!

  12. Men det är kul när man tvingas tänka till en aning!

  13. Härliga och lite annorlunda bilder du fått till =)
    Gillar ettan bäst, där får fantasin leka lite.
    Ha de bra / Bobo

    Nej, man ser inte på studs vad det är!

  14. Det första fotot blir min favorit. Kanonsnyggt

  15. Tack för din kommentar!

  16. Din första bild gillar jag skarpt! Läckert att man skymtar dig där också! 😉

    Ha en fin kväll!
    Anna

  17. Den första bilden var ju hur läcker som helst. Detaljen i byrån funderar jag över, men tror att jag sett den någonstans, är inte säker.

    Jag tänkte tvärtom och trodde aldrig jag skulle hitta några prickar i stugan men det fanns hur mycket som helst.

    /Margareta G

  18. Tack för synpunkter och kommentarer! Jag tror att om jag hade haft mer tålamod så fanns det vä’ldigt mycket prickigt att upptäcka…

  19. Skatan – som förstår att det är någon slags utmaning i någon fotoklubb ? – tycker att den första bilden är bäst eller … ja faller mig på läppen (näbben)… Kul! 🙂

  20. Nej, jag tycker heller inte det var så lätt. Men du lyckades bra, speciellt med de där fina ”svamparna” i mitten.

  21. Skatan: På näbben! Där fick du till det 😉 Det är en sida som heter Fototriss som man kan vara med på och så är det ett nytt ämne varje söndag!

    Jah Hollis: Man fick tänka till och hade man tänkt mer så hade det nog funnits fler infallsvinklar!

  22. Hej o tack för kommentaren hos mig.
    Tyckde den första bilden var både prickig och futuristisk.
    Ha det gott.
    /Zippo

  23. Älskar alla mönster i den första bilden – randigt, rutigt OCH prickigt! Snyggt!
    /Susanna

  24. EN härligt prickig triss där leksvamparna står ut lite exrta…. 🙂

  25. Hej dina bilder på alla prickar blev lyckade, vilken variation. På min blogg har jag lagt ut en påskhälsning till alla fotointresserade bloggare, som besökt min sida. /Amanda

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

