Fototriss – Bokstaven E eller S

Jag valde E, E som i Ellen som min älskade hund heter! En fantastisk tik av rasen Irish Softcoated Wheaten Terrier. När jag var liten avskydde jag namnet Ellen för det hette den suraste tanten i huset och den elaka Ellen i Kulla-Gulla böckerna. Men min Ellen, ja hon bara är som den kinesiska clementin hon är döpt efter, klyftig och otroligt söt!

Fler bilder på temat finner du här!

Bollig

Grepp

mage

Categories: Okategoriserade | 29 kommentarer

Inläggsnavigering

29 thoughts on “Fototriss – Bokstaven E eller S

  1. Vilken fin hund. Visst är det märkligt hur man kopplar samman
    namn med personer som man gillar eller inte *ler*.

    Terrier är fina hundar och har ju olika raser också.

    Natthälsningar
    strömma

    http://stromma.wordpress.com

  2. Tack, jo visst är det så!

  3. Ellen ser ut som att livet är bara för härligt, och dt har hon ju så rätt i.
    Fin triss!

  4. ”E”n fin triss på en glad hund som visar olika sidor. /Amanda

  5. Ellen ser fantastiskt glad ut, när hon skuttar fram!
    Engergigivande för alla som ser! Fin triss.
    Ha det så skönt idag!

  6. Härliga bilder av Ellen….den första är bara så fin. Jsg har också en hund liggande i gräs bland mina bilder.

  7. Bilden i mitten blir min favorit ! Där är bra rörelse 🙂

  8. Tack för era kommentarer!

  9. Ellen..himmel så gulligt..trean faller jag pladask för..jag ligger bredvid Ellen hela kvällen 🙂

  10. Underbara bilder på Ellen 😉
    Den andra får mitt xtra +

    Ha det gott!

  11. Ååh, kan man bli annat än glad av din triss!! Jag blir det i allafall!! Härlig hund och fina bilder!! /christina

  12. irrhönan

    En go’ vovve. Gillar mittenbilden- fylld av fart och fläkt!

  13. kaxibraxi

    Härlig vovve! På sista bilden ligger hon som groda:) Glädjebilder.

  14. En glad härlig Ellen!

  15. Så, du hann med trisset också idag. Så fin hon är Ellen!

    Nej det blev inte Sicilien i min triss, trots att jag just nu lyssnar på Helena von Zweigberks bok ”Ur vulkanens mun”.

  16. Tack för era kommentarer!

    Ingrid: Bilderna är inte helt nytagna utan jag gjorde det lätt för mig!

  17. Härliga bilder på din Ellen i en snygg och sammanhållen triss!
    Det gillas mycket! 🙂

    Ha det gott

  18. Sista bilden är för skön, Yoga eller?
    🙂

  19. Underbar triss med Ellen!

  20. Härlig triss! Ellen är bedårande söt 🙂 klar favorit är bild nr3, det ser så slappt å skönt ut!

  21. En sådan vovve är det inte svårt att tycka om. Förstår jag.

    / Imagine

  22. En läcker liten jycke, förstår att han är dig kär!
    Gillar det andra fartfulla fotot, inte lätt att fånga ett sådant yrväder i flyckten!

  23. Vilken härlig Ellen du har. Den sista bilden är min favorit.
    /Susanna

  24. Du är nog den första jag sett som valt bokstaven E. Och det är ju en fin bildserie du tagit på Ellen.

  25. Vilken läcker triss! Bild nr 3 blir min 1:a…Men de andra kommer straxt efter,tätt.

    Hej från mig!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

