Fototriss – så här ser det ut där jag är idag…

 

…närmare bestämt där jag var i morse. Bilderna tog jag i samband med hundarnas morgonpromenad runt vårt kvarter. Ganska stressigt för tio minuter senare körde vi till hundutställningen så något ”finlir” blev det inte denna gång! Fler bilder på temat hittar du här!

vit

 

trad

 

blad

Kategorier: Okategoriserade | 28 kommentarer

Inläggsnavigering

28 tankar om “Fototriss – så här ser det ut där jag är idag…

  1. Åhh ni har fortfarande höst… Snygga bilder

  2. Det ska bli upp till 15 grader här på tisdag! Så visst har vi höst fortfarande!

  3. Fina höstbilder du tagit! Min favorit blir den sista bilden, det var så fina färger i den. Hoppas att det gick bra på hundutställningen! =) /maria_6909

  4. Tack! Ömsom vin, ömsom vatten!

  5. Löven är åtminstone kvar på ”dina” träd, här är det sämre med det. Höstfärgerna har då inte jag kvar här hemma. Kula att att det är lite variation, fint foto.

    /Avsändare Margareta

  6. Härliga bilder!Gillar lövbilden, kul att se att det fortfarande finns träd med färg 🙂
    /E-L

  7. phoebe

    Blev en fin triss trots stress=9 Ettan o trean kivas om första platsen och trean vann…;)

  8. Jag ser minsann blå himmel på det tredje kortet, det har annars varit grått och disigt för det mesta när man surfat runt.

    Kram Ingrid

  9. Här var det en vacker höstmorgon men i eftermiddags kom regnet även söderöver!

  10. Härliga, goa bilder du har!! Stämningsfyllt! 2:an vinner mitt hjärta! må gott!

  11. Vackert! Den första blir min favorit.
    Ha en fin kväll och tack för kommentaren hos mig.

  12. Tack ocyh det samma!

  13. Eva-Lena: Söderöver är vintern aldrig så tidig utan hösten blir lååång!

  14. Kerstin: Tack själv!

  15. Härliga höstbilder du tagit! Tvåan blir favoriten hos mig.
    Ha det gott!

  16. Tack!

  17. Fina bilder.
    Kram Synne.

  18. snyggt trots att det är höstigt… än dröjer det kvar lite färg 🙂

  19. Tack för det!
    Ha en bra dag!

  20. Det är väldigt skönt att hösten kommer gradvis!

  21. Min favorit blir den första bilden. Den ser så ren ut

  22. Vad härligt med några bilder utan dis och dimma. Jag gillade alla men favoriten blev fotot i mitten.

  23. Tack! Tror nästan bara det var hos oss som solen sken!

  24. Det är säkert den förvånadsvärt vita värgen mot det gröna!

  25. Den sista bilden var ju verkligen härlig =)

  26. Tack för det!

  27. Men kunde du inte tagit bilder vid hundutställningen då? Fast detta täcker ju in temat med.

  28. Jo, jag funderade på det men hundutställningen var inomhus och det skulle vara utomhusbilder så…

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.