Fototriss – Ovanifrån

 

Mina bidrag till dagens Fototriss blir lite blandad kompott! Den första bilden visar Miss E när hon tittar upp på matte. Bild nummer två föreställer utsikten från Königsstuhl på Rûgen. Bild tre är tagen på ett museum i Berlin som skildrar Berlins historia. Bilden i sig syftar på det stora antalet böcker som brändes 1933. Fler bidrag på temat hittar du här!

 

e31

 

stol

 

bok

Kategorier: Okategoriserade | 43 kommentarer

Inläggsnavigering

43 tankar om “Fototriss – Ovanifrån

  1. Härliga ovanifrån bilder, men fötterna på sista bilden gillar jag mest

  2. Tack!

  3. Hejsan!
    Det är riktigt fina bilder alla tre, men det sista gillar jag bäst. Det ser riktigt skojigt ut, som om du stod rakt i en bokhylla.
    Kram Ingrid

  4. Ja, vinkeln är onekligen lite speciell men böckerna är ju ingjutna i golvet!

  5. Fina bilder!

    Hunden vinner,blicken och huvudet på sne 😀

    ha det gott!

  6. Du har verkligen lyckats med utmaningen att få oss att känna att vi ser motiven OVANIFRÅN! Snyggt jobbat! Böckerna på golvet tycker jag är extra läckra!

  7. Tack och tack det samma!

  8. Petra: Tack! Det är lätt att motiven kan bli framifrån…

  9. snygga foton.. min favvo blir böckerna..
    🙂

  10. Riktigt klockren tolkning av temat. Min favorit blir den sista bilden på böckerna

  11. Tack för det!

  12. Sista bilden vinner hos mig idag.

  13. Verkar vara en tydlig tendens…

  14. Eftersom jag är en bokmal blir jag mest tilltalad av bild nr 3.

  15. Hej och tack för din kommentar idag hos mig!! Dina bilder är speciella alla 3 så jag har svårt att välja! Men det blir faktiskt Miss E som får mitt hjärta att klappa lite extra!! Må kanongott!

  16. Hon får mitt hjärta att klappa också 🙂

  17. Klart jag gillar Znogge bäst. Visst är det en härlig ras. Pratar din hund lika mycket som Moses? Han har ett mycket tydligt kroppsspråk och även olika ljud som han har lärt sig att framställ i förm av gäspningar.
    Ha det gott med er båda.

  18. Solguddinnan: Båda våra hundar ha en del lustiga läten för sig! Oftast när det är bus och lek på gång vilket det är ofta!

  19. Här var det fina bilder.
    Men står du på böckerna?
    Ha det gott.
    Synne.

  20. Ja, det kan man säga! Böckerna är ingjutna i golvet och ett skydande platslager ligger över!

  21. Så fina bilder. Miss E är ju helt underbar och vyn från klippan ner i vattnet är läcker. Men favoriten blir golvet med böckerna, både för perspektivet och historien.
    Ha det gott!

  22. Miss E… vinner mitt hjärta.

  23. Tack för det. Ja, historien är onekligen en del av bilden…

  24. Miss E… vinner mitt hjärta. Har det så fint

  25. Ane: Mitt också!

  26. Vovven var ju för söt!

  27. Hon tackar för komplimangen!

  28. Vilka bra bilder! in favorit blir den sista bilden med fötterna på bokgolet! Hoppas att du får en bra vecka!

  29. Vilka bra bilder! Min favorit blir den sista bilden med fötterna på bokgolvet! Hoppas att du får en bra vecka!

  30. Tack! Jag önskar dig det samma!

  31. Vilken sötnos till vovve 🙂 Den får så klart min röst… så söt. Vänligen Johanna

  32. Sista bilden var otroligt fräck! Men min favorit måste nog ändå bli den andra på stupet! =) /maria_6909

  33. Tack för dina synpukter och tack för titten!

  34. Modellen hälösar och tackar!

  35. Roliga bilder, vovven är för fin med sin blick 🙂

  36. Det var ju variation på temat. Gillar Rügen-bilden bäst.

  37. Znogge

    Omväxling förnöjer. Ibland i alla fall… Tack!

  38. Jag funderade länge innan jag läste dina rader, över sista fotot. Det var läckert, mycket men jag kan bara inte motstå fotot på hunden den var, även om du inte är hndfrälst så smälter du av det fotot.

    /Avsändare Margareta

  39. Ja, blicken är riktigt bedjande!

  40. Snygga triss bilder!
    Den sista tycker jag var coolast. Fötterna på alla de böckerna. Snyggt! Fast det är svårt att inte falla för Miss E’s bedjande blick!

  41. Tack för din kommentar!

  42. Sån sötnos på första bilden…

  43. Ja, hon är riktigt gullig får jag hålla med om!

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.