Mina juldetaljer 2008…

…är dagens tema på Fototriss. Jag bidrar med en närbild på en amaryllis i full blom, en julgranskula som speglar delar av rummet och ljusen i vår ljusstake som bara används vid jul. Fler bilder på temat finner du här!

Samtidigt passar jag på att önska er en fin fjärde advent!

 

orange

 

kula

 

ljus

Kategorier: Okategoriserade | 34 kommentarer

Inläggsnavigering

34 tankar om “Mina juldetaljer 2008…

  1. Wow så fina bilder…första bilden helt underbar….god jul

  2. Kul detaljbilder på dina julsaker!
    Bilden jag gillar skarpt är den på dig i full fart med att fotografera en julgranskula! En helt underbar bild!
    I kulan ser man dig i högsta hugg med kameran samt ert rum där granen står ur ett fish-eye perspektiv!!
    Som sagt Underbart!!

    Trevlig helg!

  3. Marie: God jul själv och tack för din kommentar!

    Akson: den blev faktiskt bättre än vad jag trodde!

  4. Gillar din blomma men julkulan är bara bäst!!!
    Goooooood jul!

  5. Favoriten idag blir julkulan med dig i arbete. 🙂
    Ha en fin jul.

  6. Tack för era kommentarer!

  7. Den andra bilden är ju jättetuff!

  8. Tack för din kommentar!

  9. Jättehärliga bilder alla tre! Den andra gillar jag lite extra mycket!
    Jag önskar dig en God Jul!
    Kramis

  10. Önskar dig det samma!

    Kram i retur!

  11. Wow, vilka fina bilder :O Gillar verkligen andra bilden ^^ 😀

  12. Tack för det! Ha en fortsatt fin fjärde advent!

  13. Fina bilder! Amaryllisen blir min favorit idag! God Jul!!

  14. Gillar den andra bilden med så fina speglingar. God Jul.

  15. Tack, det blev ganska kul och speglingarna syns bättre än väntat!
    Gud Jul till dig med!

  16. Julkulan är för häftig!!

    God Jul 🙂

  17. Det kanske blir lite tjatigt att höra men visst blir tvåan fotot som verkigen sticker ut!En riktig höjdare.
    God jul!

  18. Fin triss, där julkulan sticker ut och blir en favorit hos dig 🙂
    God Jul/E-L

  19. Tack för kommentarer och dynpunkter! God jul båda två!

  20. Kulan var helt underbar!
    God jul på dig!

  21. Tack för det och god jul själv!

  22. Oh vad jag gillar tvåan.. men alla är detaljbilder så bra så.. god Jul på dig:-)

  23. Reflektera är bra 🙂 men dina ljus får min röst.

    trevliga helger!

  24. Bilden med kulan var ju ”kulig”.
    Blir min favorit.

    God jul.

    /Zippo

  25. Kul med spegelbilden i glaskulan. Tror det blir min favorit, fast bild ett var jättetjusig.

    God Jul!

  26. Återigen en fullträff. Din amaryllis känns som en riktig tavla jag skulle kunna ha till jul. Fotograferande av julkulan är härlig men eftersom jag inte ska ha gran så får det fotgraferande bli någon annanstans någon annan gång.

    God jul på din fotoblogg.

    /Avsändare Margarera G

  27. Tack för era snälla kommentarer och god jul när det blir så dags!

  28. lairama

    Härliga bilder!!!
    Julkulan var kul.
    God Jul!!

  29. En viss samstämmighet kan anas!

    God jul alla!

  30. Tack för din kommentar!! Din kul-bild är min favorit!!! God jul!!

  31. Tack! Önskar dig det samma!

  32. Kulan avslöjar eller berättar att det ser riktigt hemtrevligt ut hos dig, Znogge.

    Hoppas du och familjen får en fin jul där hemma!
    / Imagine

  33. Tack för att du tittade in! Jag önskar dig och de dina det samma!

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.