Ett motiv ur tre vinklar

 

Även denna gång har mitt motiv ett maritimt inslag och en liknande bild har varit med tidigare. Bilderna föreställer ett sjömärke fotograferat ur olika vinklar. Bilderna är tagna på min favoritstrand där jag gärna tillbringar soliga dagar. Vintertid är det inte dumt alls att promenera där! Fler bilder på temat hittar du här.

pil

 

under

 

sned

Kategorier: Okategoriserade | 55 kommentarer

Inläggsnavigering

55 tankar om “Ett motiv ur tre vinklar

  1. Läckert! Man känner doften av tång. /Anette

  2. Vilken snygg triss med en somrig känsla!

  3. Fina bilder på temat!

  4. Riktigt fina bilder, svårt att välja en, men jag gillar nog den första bäst….

  5. Tack för era kommentarer! I detta gråväder känns tanken på sommaren trevlig…
    Ha en fin söndag!

  6. ÅHHH vilka LÄCKRA bilder! Härliga vinklar du har fångat med din kamera! Blid nummer två blir minn favorit! Ha en mysig söndag!

  7. Tack för din kommentar och tack det samma!

  8. Det är riktiga konstverk de där sjömärkena/Boel

  9. Tack för din kommentar Boel och ha en fin söndag!

  10. Hej! 🙂

    Härliga knivskarpa bilder.

    Skön söndag önskar jag dej.

    Irene 8)

    http://solvarma-foton.blogspot.com/2009/01/fototriss-3-vinklar.html

  11. Jättefina bilder! Bild två är min favorit, jag associerar den med en stege ända upp till himlen 🙂

  12. Mycket vackert motiv! Man längtar till sommaren!

  13. Vilka härliga maffiga bilder / ha en bra dag

  14. Häftiga och snygga bilder och jag gillar mittenbilden.

  15. Urläckert, dock får jag lite svindel hua. Ha en fin dag.

  16. princexswe

    Läckra bilder mot den blå himlen. Gillar nog bild ett bäst. Eva

  17. Härliga trissbilder med fin fina kontraster! Fint fotat! /E-L

  18. Så underbara bilder, nr. två blir min favorit, för där får jag verkligen titta och leta lite;)

    annette

  19. oj vilka bilder svårt att välja ut en . Men måste jag så blir det andra kortet.

  20. Tack för era kommentarer! Önskar er en fin fotosöndag!

  21. Sköna bilder 🙂 Mitt val faller på mittenbilden i din triss, vackert med det vita mot den blå himlen. Vackert sjömärke!

  22. Vilka underbara bilder! Jag som också älskar havet njuter och längtar vidare till våren…Havsdoft, tång, sand i skorna och luft 😉
    Kramis

  23. De är tjusiga dessa stora maffiga sjömärken!
    Men jag ser att den är i trä. Hur länge håller den då??

  24. Sand i skorna är toppen!

    Förvånansvärt länge måste jag säga! Denna har stått där väldigt länge.

  25. Vilken snygg tolkning du gjort av temat. Jättefint. 🙂
    Ha en fin söndag.

  26. Snygga bilder som vanligt 🙂 Börjar längta till lite varmar tider känner jag.

  27. Älskar strand och sand och dina vinklade motiv från en sådan:-)

  28. Åh, nu blev jag sugen på båteresor igen. Såna där ser vi ju hela tiden när vi är till sjöss. Snyggt fotograferat. Gillar! KRAMEN!

  29. wow! gillar bild nummer 2 🙂

  30. Tack för era kommentarer!

  31. Tack och tack för att ni tittade in!

  32. riktigt bra bilder!

  33. irrhönan

    Fina bilder!

  34. Det är ju riktigt fina bilder, nummer 2 blir min favorit. Tack för din kommentar hos mig! Kram Ingrid

  35. Hej! snygga fotografier.
    Ha en bra dag//Anna-Carin

  36. Bra fotoidé! Favoriten är den mittersta för min del.

  37. härliga bilder, favvo nr3

  38. Snyggt!!! Den sista blir jag nästa lite vimlig av.

  39. Tack för det och tack för titten Anna-Carin, AKO och Annis!

  40. Läckert – sista fotot är riktigt vridet ur vinkel. Jag skulle aldrig veta vad det är om inte du berättat.

    /Avsändare Margareta G

  41. Jag skulle kanske inte avslöjat något men det är ju trevligare att veta vad man tittar på. Oftast i alla fall 🙂

  42. Mittenbilden fångade min blick på en gång….
    Härlig vinkel.
    Synne.

  43. Mycket fint motiv.. gillar hav och marina saker såå mycket =). Ha en skön kväll..

  44. Synne: Tack för din kommentar!

  45. Urfina bilder, kan inte välja en favorit. Ha´det.

  46. Du behöver inte välja!
    Ha en fin måndag!

  47. Läckra vinklar på ett vackert föremål!!

  48. Kul bilder. Den sista gillar jag mäst…

  49. Ah, läckra bilder. Lika snygga alla tre.

  50. Tack för synpunkterna!

  51. De där bilderna har du vinklat bra, Znogge!

    Ha det bra!
    / Imagine

  52. Snygga varianter på temat, onekligen.

  53. Tack för omdömena och titten!

  54. Snygga bilder men den i mitten måste bli min faorit

  55. tack för din kommentar!
    Trevlig söndag.

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.