Fototriss – Frost

Frost var inte ett helt lätt tema för en som bor söderöver! Här är nästan aldrig snö och inte frost så ofta heller så det fick bli gammal skåpmat! Bilerna tog jag för ganska exakt ett år sedan en av de få fina vinterdagar som vi fick. Fler bilder på temat hittar du här!

kant

 

svart

 

blad

Kategorier: Okategoriserade | 39 kommentarer

Inläggsnavigering

39 tankar om “Fototriss – Frost

  1. Välkommen!

  2. Mycket vackra bilder.

  3. Tack!

  4. liguster? mycket vackra bilder …vill inte välja:)

  5. princexswe

    Jättevackra bilder. Jag älskar frostiga löv men vinnaren blir ändå bild nummer två med blåbären. Eva
    http://princexswe.wordpress.com/2009/01/18/dagens-fototriss-frost/

  6. Första bilden är klart bäst med sina vackra färger.

  7. Hej på dig! fina bilder på frost.
    Ha en bra söndag/ Anna-Carin

  8. Jag kan inte få nog av alla frostiga, fina bilder…

  9. Det kan ju inte göra något att bilderna är ett år gamla. Jättefin är dom i alla fall.

  10. Mycket vackra frostbilder alla tre! Alla vinnare!

  11. Tack för era synpunklter och kommentarer! Ibland har jag också väldigt svårt för att välja….

  12. Ljuvligt och i makro också. I like it! Första bilden är min 1:a. Må gott 🙂

  13. JA, men det är ju bara så vackert:-)

  14. Oj, här var det svårt att välja! Så vackra bilder!

  15. Underbara bilder där den andra blir min favorit!
    Ha en bra kväll! Kramis

  16. Tack för besöket och era kommentarer!

  17. Jag var här och kollade tidigare i dag, men då hade du inte lagt upp bilderna ännu. De är ju jättefina! Med alla de här fototemana gäller det verkligen att fota flitigt, för man vet aldrig när man kan ha användning för en bild. Kram Ingri

  18. härliga frostbilder…. trean får bli min favorit idag.. tack för kommentaren hos mig.

  19. Vackra bilder! Frostiga löv är verkligen superfina! Hoppas att du har haft en bra helg!

  20. Ingrid: Det gäller att ha ett lager!

    dahlarna: Tack!

  21. Kan man misslyckas med frostbilder? Jättefina!

  22. Tack för kommentaren! Bild nummer två är min favorit. Du har väldigt många vackra bilder i övrigt också på din blogg. //Anna

  23. Det är nog tveksamt! Så många vackra bilder som jag sett denna omgång var det länge sedan jag såg!

  24. Vad fint det har sett ut där förra året!

  25. Du har alltid så vackra foton och så även idag. Min favorit blir andra fotot. Tack för titten hos mig

  26. Hej på dig.
    Så vackra bilder du visar.
    Den andra är nog min klara favorit.
    Bären ser så härliga ut.
    Ha en fin kväll nu.
    Klems Synne.

  27. Haydee: Ja, frostdagar är alltid vackra!

    Carro: Tack och tack det samma!

    Synne: Tack!

  28. Dom frostiga bären är så vackra. Men det är det nedersta bladet också! Ha en skön kväll!

  29. Tack och tack det samma!

  30. Vilka superfina bilder!! Jag gillar 3:an bäst för det är en så fin grön nyans. Trevlig kväll! Kram Kikan

  31. Gammal skåpmat är inte dåligt det heller. Ni har för varmt för frost och is och vi har för mycket vinter för frosten, men isen kommer mer framträdande mot ”vårvintern”

    Snygga frostbilder hade du i arkivet. Frusna bär är inte bara vackra utan kan också vara mycket nyttiga.

    /Margareta G

  32. Härliga bilder! Ettan får bli min favorit eftersom den har mina favoritfärger!

  33. Snyggt frostiga bilder alla tre och med fina färger under frosten.

  34. Fin fina bilder alla tre, första bilden blir favoriten/E-L

  35. Tack för nytillkomna kommentarer!

  36. Mycket vackra frostbilder. Ditt tredje foto gillar jag mest.

  37. Tack för det!

  38. Du har en utmärkelse att hämta från min blogg!

  39. Fina frostbilder från vår vackra natur! Jag gillar kombinationen av varmt och kallt i den första bilden.

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.