Fototriss – fåglar

Av den varan fanns inte så mycket att tillgå så det får bli ”svansjön” för min del! Vackra på avstånd men inte helt sällskapliga öga mot öga… Fler bidrag hittar du här!

Svan

 

Svana

 

svanar

Kategorier: Okategoriserade | 37 kommentarer

Inläggsnavigering

37 tankar om “Fototriss – fåglar

  1. princexswe

    Otroligt vackra och ståtliga fåglar. Vackra och rena bilder med det härliga blå vattnet.
    http://princexswe.wordpress.com/

  2. Tack för din kommentar!

  3. Ljuvliga bilder där pabilden blir min favorit. De ser så kära ut på nå´t sätt.

  4. Lite förälskade kanske 🙂

  5. Svanar är så vackra och du har fotograferat dem mycket bra. De håller i hop hela livet. Smått fantastiskt. Din ljussättning är perfekt, vitt och blått, tjusigt. /Amanda

  6. Härliga och fina svan-märkta bilder…

  7. Vilka härliga svanar…såååå vackra

  8. Verkligen snyggt med knölsvanar på riktigt blått vatten. Mycket fina bilder

  9. Svanar är så vackra. Den sista där de är ett fint par blir min favoritbild.
    Som svar på din fråga hos mig: Ja jag älskar att fota fåglar och hade mycket svårt att välja:)

    • Kunde tänka mig det för du hade verkligen många bra bilder! Fåglar är liksom inte det lättaste….

  10. Ja visst är dom vackra men dom inger stor respekt också, nästan lite rädd för dom är jag…

  11. Fina är de, och jag gillar att reflektionen i vattnet inte är helt ”ren”… Härliga färger, vitt och blått med en skvätt orange!

  12. Det är underbara bilder i din triss. Den sista på svanparet blir min favorit!
    Ha en skön eftermiddag!

  13. Tack för era kommentarer!

  14. Svårt hitta hit! Din länk funka dåligt… Men vackra svanar, men gud vad ilskna de kan vara. Jag har fått ro snabbt ifrån en bra abborrvik, jagad av en ilsk svan, fanns kanske bo i vassen 😉 Även en annan gång, vid nätupptagning, fick vi fajtas med en svan. Kunde ju knappast lämna nätet kvar, det gick bra, men onödigt spännande nätupptagning var det. Väljer andra fotot i din triss. Skoj att du gillade mina tuppar!

    • Visst är de ilskna så det gäller att se upp! Det var inte helt uppskattat när jag kom för nära…

  15. Vilka vackra bilder på svanar du har tagit! Älskar när det blir en sådan fin spegling i vattnet.

  16. Tack för du kommenterade!

  17. Svanar är ju så vackra. Fina bilder du tagit!

  18. Ja, det är vackra fåglar!

  19. Vad roligt att du tyckte det! =) Tänkte först inte ha med den men den kom med i sista sekund! Jag gillar din tredje bild mest! =)

    • Jag tyckte där var så härlig rörelse just i den bilden! Så jag fastnade får den direkt.

      Tack för din synpunkt!

  20. Åh vilka underbara bilder väljer alla tre som favorit..

  21. Tack för valet 🙂

  22. Här blir det svårt att välja, men bilden i mitten gillar jag bäst. Ha det gott.

  23. Helt plötsligt blev den vackra vita svanen två! Inte illa. 🙂

  24. Otroligt vackra och härliga fåglar att skåda 🙂

  25. Oj, vilka fina färger du har i dina bilder! Blir så effektfullt med det vita mot det blå!

    Tycker bäst om den sista bilden… ser de inte nästan lite generade och kära ut med sina böjda nackar? 😉

  26. Alla tre bilderna är otroligt vackra. Det ser ut som att svanarna speglar sig i vattnet – och vem hade inte gjort det om man varit en så perfekt skapelse.
    /Susanna

  27. En liten titt kunde man nog ta .-)

  28. Det var en vacker triss du bjöd på! Vilka färger…man blir så glad=)
    Tack!

  29. Tack för din snälla kommentar!

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.