Fototriss – baksidor

Mina bidrag till dagens triss kommer alla från arkivet och så får det bli i dag! Först ut är en blivande student som ska på bal. På bild nummer två har vi kommit till Paris och är på väg mot glaspyramiden vid ingången till Louvren, ett av världens största och främsta konstmuseer. Byggt på 1500-talet för övrigt men det gäller naturligtvis inte pyramiderna! Den sista bilden tog jag förra veckan när vi besökte fåren. Plötsligt dök mannen upp och han kändes så härligt fel på något vis. Fler bidrag på temat hittar du här:

Bal

Pyramid

Rygg

Kategorier: Okategoriserade | 23 kommentarer

Inläggsnavigering

23 tankar om “Fototriss – baksidor

  1. Varierande baksidor. Även den udda mannen visar sin rätta sida för din triss. /Amanda

  2. Sista bilden.. inget fel i den.. Gillar den plötsliga uppdykaren:-)
    Ger bilden det där lilla extra:-) Ha de/Pialotta

  3. Fin fototriss! Mittenbilden blir min favorit i dag!

  4. Härliga bilder på baksidor. Håller med dig, mannen på sista bilden är malplacerad. Läckert!

  5. Tack för era kommentarer!

  6. Jag gillar den första bilden bäst:)

  7. 3:an är favorit – vad tusan gör mannen i kostym mitt ute i terrängen?

  8. kadermo

    Underbara bilder på olika baksidor från dig.

  9. Tack för kommentaren och titten!

  10. kaxibraxi

    Sista bilden är som sagt härligt fel med en kostymklädd man mitt i gröngräset. Han ser ut som en livvakt:)
    http://kaxibraxi.wordpress.com

  11. Din sista bild på mannen blir min favorit. Den väcker tankar i en. Han ser så ensam och övergiven ut. Vad har hänt? Bra bild.
    Ciao Annika

  12. Hm.. Svårt att välja en favorit här faktiskt.. Balanserar mest mellan bild två och tre även om fina bal-tjejer alltid är mysigt 🙂

  13. Jag blir oxå fascinerad av mannen på din sista bild. Han har vekrligen triggat igång min tankeverksamhet, malplacerad som han verkligen är.
    Ha en skön söndagskväll!

  14. Härliga och olika baksidor. Sista bilden blir min favvo!

  15. Jag känner själv det samma när jag ser mannen. Har ingen aning om vem han är…

  16. Ja, den sista bilden var läcker!

  17. Jag gillar alla tre… sååå fina baksidor… Kanske ändå att den malplacerade mörka kostymen ”kommer etta”. Kram!

  18. Den är i alla fall väldigt malplacerad!

  19. Den första bilden en verkligen vacker baksida, sitter och beundrar balklänningen. Är det mamma som är sömmerskan? En fin helhet i baksidor och den sista mannen, precis som du skriver. Samtidigt var det en mycket bra bild.

    /Margareta G

  20. Fina bilder och den nedersta, mannen som är på väg upp mot horisonten är riktigt snygg och innehållsrik i sin enkelhet.

  21. Här köps det bara färdigt! Dyrt men tryggt!

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.