Fototriss – bokstäver

Mina bokstäver är hämtade från Paris, Lund och Sicilien! Fler bilder på temat hittar du här!

Trevlig första advent!

Kategorier: Okategoriserade | 17 kommentarer

Inläggsnavigering

17 tankar om “Fototriss – bokstäver

  1. Härligt med internationella bokstäver! Det stora A’et blir min klara favvo 🙂

  2. Internationellt..Härligt!

  3. princexswe

    Fin triss. Ska jag välja ut nån så måste det bli Paris och Moulin Rouge.
    http://princexswe.wordpress.com/

  4. Tack för tittten och kommentaren!

  5. kadermo

    Bra lösning på dagens uppgift. Fotot från Lund blir min favorit, missar man det A’t är man blind på båda ögonen.

  6. Den första bilden helt klart min favorit då jag älskar Paris. Har tyvärr bara åkt förbi Moulin Rouge.Anita
    Tack för titten hos mig.

  7. Snygg fototriss med varierat tema. Bild nummer ett är nog den jag gillar allra bäast.

    Tack för kommentaren hos mig.

  8. Paaaaaris! Härligt! Kul triss!

  9. Fina bilder, speciellt den från Delphi i Lund som det är mycket fint ljus i.

  10. min favvo bild hos dig blir nr: 1
    vill också åka till Paris!!

  11. Olik ljus i varje bild och 1. är så vacker. På kvällen för man så stämningsfulla bilder.

  12. Tre vackra bilder med mycket ljus o värme i.. Din etta så himla skön:-) Din trea gillar din vinkel:-)

  13. Den första bilden gillar jag bäst. Tycker det blir så coolt med neonlampor i mörkret.

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.