Fototriss – Ätbart

…gjorde att jag började tänka i olika banor och försökte se olika infallsvinklar. Tanken var god men jag stannade vid en traditionell och bärig fromagetårta. Säga vad man vill men tårtan var lika god som min tanke! Ännu godare tror jag nog… Fler bilder på temat hittar du här. Se och njut av alla alster…

bar

 

bara

 

barar

Kategorier: Okategoriserade | 47 kommentarer

Inläggsnavigering

47 tankar om “Fototriss – Ätbart

  1. Den där tårtat skulle jag ha viljat äta, den såg supersmarrig ut. Bilderna är riktigt fina.

  2. Kul, härligt! Mums! Å dessutom rena konstverket!

  3. Tack! Ja, den var väldigt god…

  4. Det ser fantastiskt underbart gott ut! Har du något recept på den? Sista bilden blir min favorit! Hoppas att du får en skön söndag!

  5. evas bildfavoriter: Ja, det är en vacker tårta, rent estetiskt!

    dahlarna: Beställningsvara 🙂

  6. Vilket konstverk. Jag kan inte välja nå´n favorit i din triss, så fina alla tre bilderna.

  7. Tack! Dessutom är de ganska lika så… Kanske en nackdel!

  8. Hej! 🙂

    Ser så underbart gott ut, jag tror jag tar en smakbit.

    Skön söndag önskar jag dej
    Irene 8)

  9. Helt ok!
    Det samma!

  10. Ja, det ser verkligen läckert ut med alla frukterna på toppen.

  11. Härligt gott med tårta.. har ätit en moussetårta i kväll då vi hade ungarna här på lite svejsan:-) Väldigt färgrika foton och vackert.. Pialotta

  12. Ojojoj vad gott det såg ut! Jätteläckert! Mittenbilden gillar jag mest!

  13. Wow vad snygga bilder…här behöver man inte välja…snyggt / ha en bra dag

  14. Fräscht och lite syrligt – svårt att välja. smaksinnet tar över!

  15. Det ser ju helt underbart läckert ut. Nästan så jag skulle kunna tänka mig en bit. Den sista bilden gillar jag mest.
    Ha en skön söndag!
    Kramis

  16. Smarrigt och jag blir hemskt sugen nu. Hoppar raskt från denna sida innan jag äter något jag inte bör så här tidigt på morgonen. 🙂

  17. princexswe

    Samma bild ur tre vinklar. Ser supergott ut. Vill ha. Nu. 🙂 Eva
    http://princexswe.wordpress.com/2009/01/25/veckans-fototriss-atbart/

  18. Vilken dessert, vackra bilder den sista tycker jag om, må bra

  19. Jag blev helt plötsligt sugen på tårta. Ge mig!!!

  20. Mmmm, gisses så god den ser ut! Gillar alla bilderna! Hm, om jag ska försöka mig på att plocka ut endast en, så blir det den sista 🙂 Ha en fin söndag/E-L

  21. Helt underbara bilder 🙂

  22. Jag kan inte kommentera till dessa bilder. Jag säger bara: mycket bra till en enhetlig triss

  23. Tack för era kommentarer! Nu ska jag se hur era bidrag ser ut.
    Trevlig söndag!

  24. Jisses vad gott det ser ut. Vad skulle man inte ge för färska jordgubbar? 🙂

  25. Färsko jordegubbar är aldrig fel…

  26. irrhönan

    TJUSIGT!

  27. Underbart vacker tårta som kanske till och med jag skulle kunna tänka mig att ta en bit av. 😀
    Gillar inte grädde. 😦

  28. Vilken vacker tårta!

  29. Härliga bilder som alltid. Tårtan ser mycket god ut.

  30. Skulle inte haft något emot att smaka på den tårtan. Jätttefina bilder.

  31. En perfekt tårta för den som inte tycker om grädde kan jag hålla med om!

    Trevlig söndag!

  32. Härliga bilder men den första måste nog bli favoriten

  33. Tack för din kommentar!

  34. Otroligt bra foton alla tre, tårtan ser hur läcker ut som helst. Den första blir min favorit med vinbären i förgrunden.

  35. Tackar för din kommentar!

  36. Mums, den lockar verkligen och frestar ordentligt. Det är svårt att fota mat och få det lockande, det tycker jag att du har lyckats med. Jag kan inte sluta kolla men jag ska snart till en god vän och äta palt.

    Har inte hunnit kolla fototrissen förrän nu eftersom det är en del att göra innan avresa i morgonbitti, får se när jag hinner med det.

    /Margareta G

  37. Vilken färgexplosion! Jag kan tänka mig att tårtan smakar underbart!! Nu blev jag sugen på att baka lite. 🙂

  38. Margareta: Nej, det är inte så lätt som man tror att fotografera mat. Trevlig resa när det blir så dags!

    AKO: Sätt fart direkt!

  39. Åh läckert !!!
    Jätte fina triss bilder.
    Hoppas helgen varit bra och ha en fortsatt bra söndagskväll.

  40. Känner hur tänder löper i vatten vid blicken av den tårtan…
    Kram synne.

  41. 🙂

  42. Wow, vilka bilder! Underbara färger!

  43. Fia: Tack!

  44. Vilken härlig tårta, här går det ju inte att välja ut något specifikt foto, alla ser lika smaskiga ut. Kram Ingrid

  45. Dessutom är de ganska lika! Kanske för lika… Men tårtan var god!
    Kram!

  46. Den tårtan skulle jag villa ha en bit av, ser såsmarrig ut/Boel

  47. Fritt fram atta smaka 😉

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.