Fototriss – spetsigt

Temat innebär att vi flyttar utomlands. Till Frankrike och USA. Fler bilder på temat finner du här!

Eifel

Star

Spets

Kategorier: Okategoriserade | 31 kommentarer

Inläggsnavigering

31 tankar om “Fototriss – spetsigt

  1. Jag älskar Paris. Så min favorit får bli Eiffeltornet =)

  2. Själv drar jag till San Fransico! Det blir min favorit spets!

  3. Elton jJohn är alltid Elton John. Ha det gott.

  4. Jag gillar din andra bild 🙂
    Det är inget fel på de andra heller, men den sticker ut lite extra och är dessutom gjord med en lite mer personlig touch! 😉

    Ha en fin söndag!
    Anna

  5. Eftersom Eiffeltornet och Paris väcker härliga minnen får foto 1 min röst hos dig!

  6. Kul att se dina spetsiga bilder. Jag funderade också på torn, men det hade jag med förra gången, så jag valde en annan inriktning. Din sista bild gillar jag alldeles speciellt, den är riktigt maffig! Kram

  7. Så får man drömma sig bort ett tag… häpp nu var jag tillbaka:) Snygga spetsiga bilder.

  8. Tack för era kommentarer!

  9. Vilken stjärnglans det finns över dina spetsar. En bra triss med höga spetsar och en stjärna som ligger på marken. Snyggt fotograferat. /Amanda

  10. Aah, internationella spetsar. Läcker stjärna, gillar dessutom Elton. Var ligger tornet på nedersta bilden?

  11. Härlig tolkning. Min favorit blir Elton John – skorna är helt underbara!!!

  12. Tack!

  13. Härliga bidrag!! Du hade ju en spetsig förra veckan också faktiskt:)

  14. Tack för kommentaren min favoritbild hos dig blir bild nr.3
    Det är otroligt vackra bilder. Alla tre.
    Kram Ingrid

  15. Ja, det hade jag och egentligen hade jag velat använda den denna vecka! Men det kändes lite tråkigt…

  16. Ja, Paris blir bra för mig. Nu längtar jag dit/Lis

  17. Paris är aldrig fel 🙂

  18. Elton John, eller rättare sagt de snygga skorna gillas bäst!
    De andra är klassiska men tvåan är roligare och mer personlig!
    HA det gott1

  19. Rolig spetstriss! Ettan är ett kärt återseende, tvåan är och förblir en riktig pophjälte för mig 🙂 Trean känns igen från filmer, återstår att se ”live”…
    Hollywoodstjärnan höll nästan på att vinna, men det blev världsutställningstornet (?) i Paris som får guldstjärnan av mig 😉

  20. kadermo

    Bild nr 3 blir dagens favorit, så pompöst på något sätt.

  21. Ja, den är mäktig! Ser lite ut som en människa…

  22. Resespetsigt 🙂
    nog är arkitektur intressant men det är Mr Elton som tar veckans pris.
    Fötterna som stack fram gjorde bilden.

    Hälsningar Zippo

  23. Det är det gilla som gör det ibalnd!

  24. Häng med!
    / Imagine

  25. Oj, det var inte meningen att ta så stor plats!
    Det bara blev så…

  26. När det gäller denna låt så gör det absolut ingenting 🙂

  27. Elton John-spetsen… stjärnan där i mitten… flankerad av de andra spetsarna… Suvränt. Kram!

  28. Tack 🙂

    Kram!

  29. Hur har jag kunnat missa de temabilderna? Snygga med fin spetskompetens skulle man väl kunna säga. 🙂

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.